tiistai 20. toukokuuta 2008

Ja tätä taas

Sweetmorn, 68. Discord, 3174

Äh, anteeksi, menen kyllä nukkumaan ihan kohta. Mutta nyt on euroviisufinaali-ilta, joten saa valvoa, koska... Eh, odotas. Jep, en ehkä katso viisuja juuri nyt, mutta kuulen ne kyllä vallan mainiosti, joten minulla on oikeus käyttää niitä tekosyynä valvomiselle.

(No, olisi jos en edelleenkin kuuntelisi Emilie Autumnia hukuttaakseni nuo siirappiset sulosävelet selkäpiitä karmiviin riitasointuihin. Ah.)

Uh. Mutta sukelluksen teoriakokeelta viisut eivät minua kyllä pelasta. -_- Niin, olisi pitänyt lukea eikä istua dataamassa, mutta niin aina, niin aina.



Unnnng, Autumnilla on liikaa liian ihania kappaleita Youtubessa. No, ihana ei ehkä ole oikea sana, mutta kuitenkin haluaisin kopioida kaikki videot tähän mutta tyydyn linkittämään jotain, niin kiinnostuneet voivat sieltä niitä katsoa eikä vie niin kauheasti tilaa tästä. En kyllä olisi uskonut ihan heti, että pinkkitukkainen nukeksi pukeutunut viulistityttönen pystyisi tuollaisiin kuolonkorinaörinöihin, mutta ennakkoluulot onneksi pettävät aina.

Misery Loves Company <- ironista emoangstipopmetallia. Ja viulu.
Opheliac <- uskomaton kertosäe, rähisee aika lujaa.
Shalott <- kevyt, kaunis linnaprinsessaballadi.
Miss Lucy Had Some Leeches <- jos löydät mielipuolisemman lastenlorun, kerro minullekin.

Mutta eipä minulla mitään asiaa tänään oikestaan ollutkaan. Koska kovin moni ei myöskään luultavasti tee kuten minä ja kahlaa Youtubea läpi hypnotisoituneena noiden laulujen takia, tämä merkintä on aika turha. Mutta eisemitään, onpahan minulla taas jotain tekemistä tässä.

Ei kommentteja: