keskiviikko 14. toukokuuta 2008

Angstiaaaaaa

Setting Orange, 62. Discord, 3174.

Ungh. Minun elämässäni on ollut noin kolme päivää, jolloin olen aamulla tiennyt, ettei ylös nouseminen ihan oikeasti kannata. Sitä vain jotenkin arvaa, että ainoa tapa välttää julmettu määrä turhaa angstia on nukkua tarkoituksellisesti pommiin, yrittää kaikin tavoin jatkaa unia noin kahteen iltapäivällä ja sitten vastahakoisesti lukea kirjaa, kirjoittaa jotain äärimmäisen pirteää ja positiivista (<- ironiaa) tai kuunnella Behemothia ja potkia seinää. Koska mikään muu ei vain pysty mitenkään onnistumaan.

Tänään oli yksi niistä päivistä. Ja ei, en tänäänkään toteuttanut tuota toimintasuunnitelmaa. Minä nukuin pommiin, kyllä, mutta jonkun epäonnisen sattuman kautta ehdin kuitenkin linja-autoon. Yöllä en ollut saanut unta juuri ollenkaan, koska heräsin vähän väliä siihen että kurkkuuni koski julmetusti.

Ihana, sankka raekuuro loppui heti, kun pääsin välitunnilla ulos.
Matikankokeesta 9+. Ei siinä sinänsä mitään kovin kauheaa, mutta ne virheet oli niin typeriä ja helposti vältettäviä.
Pesäpallosta ei tullut paskaakaan. Ja se on kuitenkin pihalla pelattavista pallopeleistä ehkä suosikkini.
Jalkapalloa taas pelattiin kuivalla hiekkakentällä, ikään kuin hengittäminen ei muutenkin tuottaisi keväisin tarpeeksi tuskaa. -> Nenästä verta taas vaihteeksi pitkin päivää.
Minua palelee. Ja minä olen ihminen, joka pelaa jääkiekkoa -15 asteessa sisävaatteissa ilman hanskoja = en harrasta palelemista.
En mennyt sukellustiedon kokeeseen. No, se on ymmärrettävää, koska en eilen ehtinyt illallakaan lukea (ihan oikeista syistä eikä dataamisen takia), mutta kun minen mennyt ju-jutsuunkaan vaikka olisin ehtinyt. Laiska ja tyhmä ja saamaton
Ja jostain täysin omituisesta helvetin syystä päätin juuri tänään taas vaihteeksi ottaa paineita ulkonäöstäni. Se on äärimmäisen turhauttavaa ja typerää ja osoittaa kuinka media ja yhteiskunnan kuvitteelliset ihanteet ovat sittenkin porautuneet syvemmälle mieleeni kuin uskoinkaan. En minä tahdo olla mikään täydellinen langanlaiha anorektikko, ja tiedän että ollakseen kiinnostava ei tarvitse olla ns. cheerleadereiden johtaja, muttah. *Sigh*
Ja tuohon liittyen, minun pitäisi sanoa jotain jollekin mutten osaa. Tai osaan minä mutta en tiedä ja tämä on niin typerää. Minun on pakko lukea Paulo Coelhoa juuri nyt, koska on olemassa yksi kauhuskenaario ja minä en pidä siitä.

"Ser tilbake på frost og tåke
natt som dag I evig våke
Alltid alene
Der finnes ingen som kan vandre med meg

Evig vinter er hva jeg er
du er redd når jeg er nær

Sjelen søker evig varme
allt den får en ensom harme
Markens grøde for all tid øde
der jeg setter mitt spor

min sorg et større enn ord."


-ICS Vortex (Arcturus): Hufsa

Minun ei pitäisi nyt istua koneella eikä kuunnella Hufsaa. Eikä edes potkia seinää Behemothin soidessa. Minun pitäisi mennä ajoissa nukkumaan ja kuunnella Tender Trip on Earthia, Roninia ja Evacuation Code Decipheredia niin kovalla että uskon ettei mitään muuta ole olemassakaan. Mutta saatana, mpkolmoseni kuulokkeet ei toimi! Prkl ne oli Panulla ainakin puoli vuotta, ja minä käytän niitä kaksi päivää ja ne menevät rikki.

(Ei minulla ole oikeasti mitään huonoja päiviä vastaan, mutta kyllä ne vähän pännii.)

Ei kommentteja: