perjantai 1. helmikuuta 2008

But I'm an undead Jedi Ninja Pirate

Boomtime, 32. Chaos, 3174

Aukoton todiste sille, että merirosvot ovat ninjoja viileämpiä. ->

(Jälleen kerran.)

Kuvaaja ei valehtele, ikinä. Know ye this, o man of faith! And thou, beside me, whistling in the darkness.

Damn. Taas edessä viikonloppu netittä. Miksi karma ei toimi kuin käänteisesti?

Odotas... Tarkemmin ajateltuna, kyllä se taitaa olla oikeinpäin sittenkin. Eh. Öö, en se minä ollut, minä olen aina ollut hyvien puolella, olin olosuhteiden uhri ja se lattiamatto kääri itse itsensä ruumiin ympärille ja käveli metsään. Sen jälkeen, kun oli siis hyökännyt sen kimppuun. Ja nyt menee melko sekavaksi, taidan hakata päätäni näppäimistöön kunnes saan aikaan jotain järkevää.

vhj gftru roy k y5 r ty yjm kyu8 d 4
5 h7m ku8oty i u tr6 45 yi8o ioö fgtru


å¨'
åp'öp¨'p tjio kp

gjhjykt569078 ghöwe¨'ulf¨'
yjpim,äö
d¨rryp

Niin. Järkevä on kovin suhteellinen käsite nykypäivänä. Mutta voisin antaa tuolle vaikkapa nimen "Entropian henkäys kaukana näkyvän valon maailmassa" ja kutsua sitä moderniksi, kokeelliseksi runoudeksi.

N'joo, nyt pitäisi periaatteessa olla lähdössä isän luokse. Aion käyttää tämän viikonlopun miettien vakavasti omaa elämääni pakastimen kannen tiivisteiden kannalta ja tutkien syvällisiä uskonnollisia tekstejä. Aka Principia Discordiaa. Paitsi että huomenna on taas jotain riparisählinkiä... Punkaharjun seurakunnan suntio vihaa minua. Maybe I shouldn't go about declaring proper Christians as genuine and authorized popes. Siis, pastorin mielestä paavikortit oli ihan hauska juttu, mutta se suntio mulkoilee minua jatkuvasti kuin saastaa. Ehkä hän on katkera siitä, ettei satu omistamaan omaa paavikorttia. Minulla on pinkillä kontaktimuovilla päällystetty, jonka toisella puolella lukee tyylikkäällä violetilla tekstillä "Remember: King Kong died for your sins!"
Aivan, niin sen täytyy olla. Suntio on kateellinen. Olisi pyytänyt kauniisti, niin olisin voinut päällystää hänellekin pinkin paavikortin. Sen sijaan hän joutui tyytymään siihen, minkä muuan nimeltämainitsematon sosiopaatti laittoi ystävällisesti kolehtiin. Ellei ole löytänyt niitä virsikirjojen väliin laitettuja. Krhm.


Hail Eris!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Jos vaikka riparin päätteeksi antaisit sille suntiolle pinkillä päällystetyn paavikortin? :'3
Ja kyllä, minun pitäisi olla nukkumassa eikä lukemassa blogiasi, mutta hällä väliä!
Taas Hakkis (Emmi K)