keskiviikko 30. huhtikuuta 2008

[Insert 'Hauskaa vappua' in Klingon]

Setting Orange, 47. Discord, 3174.

En ehdi kirjoittaa älyttömän pitkiä juuri nyt, mutta toivotettakoon teille kaikille nyt oikein kliseisesti hyvät vaput. Olen hillunut koko päivän merirosvotamineissa (ja vastannut kaksitoista kertaa kysymykseen "Mitä tossa pullossa on" sanomalla "Vettä ja kaakaojauhoa. No vähän rommia. Mutta se on koriste."), nyt olisi kaiketi tarkoitus lähteä kaupungille tekemään jotain yleistä vappujuttua. Suunnitelmana oli iskeä taikkarilaisia. (Kyseinen suunnitelma tosin ei millään tavalla ota huomioon vaihtoehtoa, että kyseinen yritys onnistuisi, mutta se on sen ajan murhe sitten.)

"Hei, mä kerään iskurepliikkejä. Onko sulla yhtään hyviä?"

"Minulla on käpysilmä."

"Moi. Mä olen nyysinyt ICS Vortexin kalsarit."
(Tuo ei toimi kuin blackmetallisteille. Eikä kyllä niillekään sen puoleen.)

"Oletsä se... Ootas, kuka se oli. Niin Cthulhun näyttelijä! Näytät ihan siltä."

Äh, minulla oli niin paljon hyviä repliikkejä mutta en ikinä kirjoittanut niitä ylös ja niinpä suurin osa niistä on unohtunut. Nuo on enimmäkseen ihan palloja. (Seliseli)

Kuvamateriaalia merirosvollisesta komeudestani ja muusta vastaavasta seuraa joskus, samaten yleistä selostusta vapustani, joka tulee luultavasti olemaan melkein yhtä äärimmäisen mielenkiintoinen kuin äärimmäisen mielenkiintoinen elämäni yleensä. Eli ei kovin. Kummallista muuten, tuossa kyselyssä on jo viisitoista ääntä ja suurin osa vieläpä fnordille. Mikä ihmisiä oikein vaivaa, luulisi nyt että parempaakin tekemistä olisi. No, kiitokset kuitenkin kaikille lukijoille (tai turhaa toivoa herättäville huvikseenäänestäjille) ja... Äh, niin. Se klingonisanakirja pitäisi hommata, mutta ei niillä ole kuitenkaan mitään vastinetta vapuntoivotukselle, joten samapa tuo. Hauskaa vappua!

Ei kommentteja: