keskiviikko 26. maaliskuuta 2008

Koska jokainen päivä on angstaamisen arvoinen

Setting Orange, 12. Discord, 3174.

Ihmissuhteet.

UNNNNNNNNNNNNNNNNNNNGH.

Miksi kaikki on aina niin vaikeaa. Samaistun kovasti ystävämme ninjamerirosvon tunnetilaan, tai jotain, vaikkakin useammasta syystä.

En usko, että ketään hirveästi kiinnostaa kuulla minun äärimmäisen mielenkiintoisista ihmissuhteistani. Toisaalta, kovin montaa ei välttämättä myöskään kiinnosta kuulla paljon muutakaan mitä minä selitän, ja selitän silti.

Hmm. Ehkä minä kuitenkin jotain selitän.

Mutta ihmissuhteet ei ole niin viihdyttäviä, vaikka elämäni alkaa taas huolestuttavissa määrin muistuttaa jonkinlaista kohtalaisen tylsää b-luokan saippuasarjaa. No, ei siinä toisaalta mitään. Keeps life interesting, onpahan jotain ajateltavaa kun ei tiedä onko se yksi nyt ja se yksi varmaan ei ole mutta minä olen siihen ja olen sosiaalinen idiootti niin monella eri tavalla. Huzzay. Sitten vielä vanhempien avioeron, yleisen näkökannan ja pessimistisen angstin aiheuttama ei se kannata -ajatus taustalla, mutta toisaalta myös ristiriita joka aina satunnaisesti saa tajuamaan miksi ihmiset vaivautuvat rakastumaan. Khii. Argh. Tai jotain. UNNNNNNNNNNNNNNGH.

Hiiohei, mutta ystävyys on pop. Sekin on välillä vaikeaa, mutta ei ihan yhtä paljon, luulisin. Ja se ei kovin usein pääty siihen, että vihataan toisiaan ja poltetaan valokuvia ja kirjeitä psykoottinen kiilto silmissä, mikä on ihan hyvä.

Sitten pääsemmekin kaikkien teinien lempiangstiaiheeseen, eli kaveriin ihastumiseen. Jos on kyseessä ystävä, sitä ei kyllä hitossa mennä pilaamaan sillä että sählätään jotain romantiikkaa mukaan. Koska eroonhan se päättyy, tietenkin, ja sitten on luultavasti menettänyt ystävänsäkin. Mutta jos kyseessä sen sijaan on kaveri eikä ystävä, on tilanne paljon, paljon monimutkaisempi. UNNNNNNNNNNNNNNGH.

Erm... Joo, minä liioittelen tilanteita aika paljon kun olen kytkenyt saippuasarjamoodin päälle, joten älkää välittäkö. Minun hemoglobiinini on sentään 150, ei minulla ole sydän- ja verisuonimurheita. Kovin paljon, eh.

En tajua tätä blogitekstiä. Älkää tekään, fnord. :P

2 kommenttia:

Lesandre kirjoitti...

Huomenta :)

Minä täällä (taas).
En keksinyt tähän muuta sanottavaa:
Kiitos, Anteeksi, jos haluat jutella soittele (tietysti ei viestissäkään ole mitään vikaa) . En häiritse sinua nytten.
Pärjäile *hymy*

-Rare

Lesandre kirjoitti...

Kävin lukemassa oman blogini tuon edellisen jälkeen... Tuplapostausta.

Jutellaako ?

Ei muuta ;)

-Rare