sunnuntai 6. joulukuuta 2009

Elämä-quotet I

Setting Orange, Aftermath 48, 3175

Löysin näitä ainakin miljoonalta ruutupaperilta! Ha!  Tämän lisäksi muutenkin olen alkanut taas keräillä. Eihän nämä jälkeenpäin muistettavat edes ole läheskään parhaita, oikeasti jos on hauskaa niin kaikki on ostamassa hautakiviä nauruun kuolleille eikä mitään kirjoittamassa ylös. (Lasa tässä on myössiis wanhoja eikä niitä yksiä pääasiassasinunihanhuonoja joita koneeni on täynnä!)

Näitä siis on oikeasti shitload, mutta jääköön loput nyt toistaiseksi pimentoon.

~~~

- SÄ OLET MIKÄ?
- Joo, transu. Eikun… Ai niin! Siis transhumanisti!

- Huomenna: metrilakubondagea.

- Purr
- Purrrrr
- Mä olen korallikala!

- Sellisti vääntää paskaa.

- Nyt tiedän miksi ihmiset vaivautuu seurustelemaan – ÄÄääÄäÄ, KASIBITTINEN BALROG BOOGIE!  

- Ei ole tämä perhe kyllä aivan terve.

- Hiihdin käytäviä kaasunaamari päässä ja huusin suojeluvaroitusta, kunnes joku huomautti ettei siinä ole suodatinta. Kuolin.
- Eli muut tekee intissä mitä me normipäivänä.
- Ju.

- Which is also why we, my friend, are on the level of squid-on-building pr0n.

- Entä jos yhden sirkkahiveminderin juottaisi hirveeseen känniin?
- Woah… Universumin laajuinen krapula.

- Joo, mulla on kaurahiutaleita päänahassa, mutta se on pitkä tarina.

- Zomg zomg! Expressbus! Sekin voi lentää, Tähtien sota!

- Oon kyl aika kapinallinen kun jaan nollalla. Kerran ilmoitin kilometreinä kynän pituuden.

- Ja sitten ne sitoi janttarin sänkyyn ja pani sitä suuhun. Niiden mielestä se oli hauska källi.
- Tunnetaan myös nimellä raiskaus.
- Tai tarkkisluokka.

- Savi, tuo alkuaineista murentuvin.
- Papukaijat syö savea.
- Ei ne voi!
- Savea ja kalkkikiveä omnomnom.
- Ne palais jos ne söis sitä.
- Niin, because savi räjähtää jos se erotetaan lähteestä.
- Ja jos se koskee papukaijannokkaan.
- Ne on itsetuhoisia. Emopapukaijoja. Uuh, mä syön savea, byääääh.

- Helsingissä on kaksi hienoa asiaa. Vitun isot pyssyt ja natsit.

- Mä alan puhuu niinku YouTube Poop. Mä alan puhuu niinku YouTube- mä alan puhuu niinku- mä alan puhuu niinku- mä alan puhuu niinku- mä alan puhuu niinku YouTube poopoopoopoopoopoop mä alan puhuu niinku YouTube mä alan poop poopoopoopoop.
- Gee, it sure is boring around here.

- CAUSE THATS WHAT YOU DO IN MISERABLE PONDS FOR PASTYFACED LOSER DUCKS 

- Minä en ole mikään kanadialainen!

- Mua ei oo koskaan tönäisty järveen.
[*Tyrks*]
 
- Tässä tulee tamburiinia soittava pyöräilevä hevonen.
- Tää polttaa maailman. Eiku rauhankynttilää. Polttaa sillä törmäilyauton.
- Pääsiäinen, FTW.

- You know what they say: can't spell 'funeral' without 'fun'!

- Onko se... ottavinaan mitään vakavasti?
  
- Ei kun katsotte EU-politiikkaa lopputunnin. Jos saataisiin toimimaan tämä digiboksi.
- Huh? Digimoneja, yääKK! Digimonit on kamalia! Aarg mä en kestä mitään-
- ... Ei, ei Digimoneja. EU-politiikkaa.

- Minun katolla mitään störbäkkeitä! Hitto!
- Nasan vakoilustörbäke.

- Arvaa mitä mie tutkiskelin miun napaa ja sieltä… Sieltä löyty kauheita asioita.

- Sisimmississimmässissi- sisim- sisimmissäni olen *krhm* hyvin kiltti ihminen.
- Vakuuttavaa.

- Onko se sukkamehu vuokralla?
- Hä?
- Kun jokaisessa meistä asuu pieni sukkamehu.

- Nyt voisitte lopettaa sen laulamisen tai koittaa se paljonpuhuttu post-birth abortion.

- Yhteiset voileivät ovat läheisyyden merkki.

- Onkohan kärpäset moniavioisia.
- No mietipä hetki. Oliskohan vaikka.
- No kun ei minua eläinten avioisuus kiinnosta.
- Kärpäsfurrya!
- Minä... Minä en nyt pidä tästä keskustelusta yhtään.

9 kommenttia:

Lars kirjoitti...

Ei ole muuten minun quotet paskoja! Kuvittelet vaan.

Metrilakubondage ei muuten koskaan toteutunut, valitettavasti.

- Korsettikuningatar aka. TaikaPoikaTyttö alias Lazatoth

Reikall kirjoitti...

Oh yeah? Mistäs sinä tiedät mitä minun metrilakuillani tehtiin. :P Ne jotka vielä on yöpöydän laatikossa on valitettavan kovettuneita, though. Mutta joskus koittavat uudet torimarkkinat, ei hätää!

(No siis onhan niistä nyt aika monivähäsenpaskoja. Se ikkunastaheittäminen ainakin, tai ehkä puuvarpaat.)

Reikall kirjoitti...

Also, hyi hitto wanhakovettunut metrilaku on pahaa.

Miikael Kosmos kirjoitti...

"- Nyt voisitte lopettaa sen laulamisen tai koittaa se paljonpuhuttu post-birth abortion."

Reikall kirjoitti...

Käyttökelpoinen myös usean muun aktiviteetin suhteen.

Vesiapina Albert kirjoitti...

Eipäs vähätellä sitä nollalla jakamista! Pienen kapinallisuuden ja universumin välittömän kasaanromahtamisen aiheuttamisen välillä on kuitenkin aika ero.

Reikall kirjoitti...

Sinä! Mikset kertonut että sinulla on blogi! Jejpopparasta! (Woah. Pop-parasta vai poppa-rasta? Moni ei tiedä ja harva arvaa!)

Vesiapina Albert kirjoitti...

(Poppa-rasta, tietysti.)

Tähän oli alotteilla hyvin seikkaperäinen vastine kivenkovine perusteluineen, mutta kun nyt aikovat nuo aikuiset häätää minut jonnekin pihalle täältä eikä se keskeneräisenä ollut kovinkaan järkevä, niin sanotaan että enpäs kehdannut suuremmin mainostella. Uskallatko sitä paitsi muka väittää, ettet aina tasatunnein tarkista facebook-profiiliani, jonne sen linkin niin salakavalasti kätkin?

Spagzy McSpaggypantz kirjoitti...

Öm, juu, Facebook-profiili, eh, totta kai! Ehkä puolentoistatunnin välein vain, livahti siispä ohi sierainten.